January 4, 2010

YOU'RE SO COLD

Posted by CHRISTIAN on Monday, January 04, 2010 in | No comments
kelan pa ba yung huli? hindi ko na maalala kung kailan ako gumawa ng seryosong tula. sa tagal ko ng di nagsusulat, akala ko makakalimutan ko ng gumawa ng isa. isa pa, kinalimutan ko nadin yung poetry eh. highschool pa ata ko nung huling gawa ko na may saysay. anyways, sana maapreciate ng mga babasa. i dedicate this to Him since Sya naman ang pinaghugutan ko nito. next time nalang ako gagawa ng tagalog, kung kaya ko pa…

YOU’RE SO COLD
You’re so cold I been thinking why,
consistently as time goes by.
You’re so cold not to hear me cry,
in loneliness I almost die.
You’re so cold almost all I did,
unfortunately left unheed.
You’re so cold to the things I need,
in desperate I lost my lead.
You’re so cold to just watch my pain,
so so cold like the pouring rain.
You’re so cold I have lost my gain,
so lost I am I been insane.
You’re so cold I cant feel your love,
I beg You take away my sob.
And You’re so cold you make me sad,
oh please don’t be I need you bad.
You’re so cold and yet still I hold,
for i know something has to fold.
Yes You’re so cold but still I call,
because I always know at all,
You’ll never let me fall.


October 12, 2009. 1am

0 comments:

Post a Comment